torsdag, februari 09, 2012

Pirr i magen

När jag vaknade imorse hade jag en underligt förväntansfull känsla i kroppen; det kändes som att det här var en dag som jag längtat efter, som att jag inte kunde vänta på att kliva upp, som att jag hade pirr i magen!

När jag tänker igenom det jag ska göra idag så händer det egentligen inget häpnadsväckande; jag ska göra research inför intervjun imorgon, jag ska på ett fikamöte med min mentor och jag ska planera lite med förlaget. Och det är allt. Och ändå är den där; känslan av att det här kommer att bli en helt underbar dag!

Kanske beror pirret på intervjun jag ska göra imorgon, kanske beror den bara på att jag sovit som ett barn inatt. Men jag skulle tro att känslan av tillfredsställelse, för det är nog den korrekta definitionen, beror på att jag lever och mår bra och att flödet i mitt liv rör sig lugnt och stabilt.

Hoppas ni också får en underbar dag fina läsare!


Pics: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar