onsdag, februari 08, 2012

Känslosamt

Så fort jag höll fakturan i mina händer insåg jag att det här var något speciellt. Det var som om situationens storhet och allvar kom över mig; det här är min första faktura. Min första faktura! Knäna blev svaga, synen dimmig och jag mindes inte längre hur man stoppade ner ett papper i ett kuvert.

På något sätt tog jag mig tillslut till brevlådan. Väl där stirrade jag på kuvertet i ungefär 10 minuter för att försäkra mig om att det väl igenklistrat, att frimärket satt där det skulle och adressen var läsvänlig.

Och sedan släppte jag ner det i lådan.

Det låter bara fånigt när jag försöker beskriva det, men det var väldigt känslosamt. Herregud, resultatet av min skrivna text är på väg ut i stora vida världen.

Jag är så fruktansvärt stolt.


Pics: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar