måndag, februari 13, 2012

En stor dag idag!

Jag vaknade imorse av att jag fick en massa sms. Och sen ringde telefonen flera gånger. Och sen ropade Per från köket:

- Älskling, din artikel är tryckt idag!

Behöver jag säga att jag slängde i mig frukosten på två röda? Behöver jag säga att jag sprang hela vägen till närbutiken och köpte tre exemplar av dagens tidning? Behöver jag säga att jag älskar alla mina vänner, min familj och min telefon för att den vidareförmedlade alla dessa härliga samtal tidigt på morgonen?

Här nedan ser ni några bilder från tidningen, men här kan ni läsa artikeln även på nätet! Idag är det minst sagt en bra dag!


2 kommentarer:

  1. Grattis Fredrica! Vad du är duktigt och bra! Kan varmt rekommendera dig att skaffa en I-phone förresten. Med appar som Hipstamatic och Retrocamera kan du ta finfina kort. Har du kollat upp företagsabonnemang? kram
    Emma

    SvaraRadera
  2. Emma: Tack ska du ha, det här känns kanonbra! Jag har funderat på att skaffa en Iphone, de verkar så bra. Men jag sitter bunden på ett annat abonnemang till december, och vet inte om jag har råd med två telefoner. Men jag ska kika på företagsabonnemang! Det lät bra! Kram till dig!

    SvaraRadera