onsdag, februari 08, 2012

Hjärngympa

Lösning = (nytt problem)! Det verkar vara mitt livs ekvation.

Jag har nu skrivit och sparat ner min första faktura, jag skulle precis sätta mig ner och skriva adressen på kuvertet när jag inser... vilken adress ska jag skriva? När jag pratade med min uppdragsgivare så sa han bara "Skicka fakturan!" Och så var det inget mer med det. Nu är jag helt perplex; ska jag skriva tidningens adress? Eller ska jag möjligen skicka den till tidningens personalkontor? Eller ska jag skicka den direkt till chefredaktören?

Men jag har gjort som jag brukar; tar ett steg tillbaka och andas. Nu har jag skrivit tidningens adress och gjort en attention till chefredaktören. Om det blir helt fel så antar jag att han vet vem jag är, och att han kan vidarebefodra brevet till rätt skrivbord... Jag återkommer med hur det hela förlöser sig.


Pics: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar