onsdag, februari 15, 2012

Fantastiska news!

Det här har varit en minst sagt effektiv förmiddag:

Jag har hunnit skicka in text och bilder till Nöjesmix - och de älskade allting! Yes! Det är en sån underbar känsla när jag skickar in något och får bekräftat att de gillar min idé och upplägg. Det här är även ett personrekord; reportaget är 11 300 tecken långt! Plus bilder! Jag har aldrig skrivit en sådant omfattande reportage någon gång. Men jag är supernöjd, och tidningen tyckte att det var "lysande!" Greate!

Jag har även hunnit ha ett längre samtal med Dagbladet. Det lät inte alls omöjligt att jag skulle kunna jobba lite där. Jag fick även mailadresser och nummer till deras bokrecensent och nyhetschef, så dem ska jag kontakta på momangen!

Men det är mycket kvar av dagen; jag ska på ett möte med banken, posta ett viktigt brev till försäkringskassan om starta-eget-bidraget och jag ska hitta personer till en intervju som jag vill göra.
Härligt är ordet!


Så här ser jag ut idag: nyduschad, osminkad och sittande i myskläder. Då jobbar jag bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar