tisdag, februari 07, 2012

Förvirring

Mötet med min mentor blev inställt pga jobb. Jag hann i alla fall fråga vad hon tror om detta med bokföring- och faktureringsprogram? Jag är helt förvirrad; vågar jag satsa pengar på ett dyrt system, eller är det att kasta pengar i sjön?

Hon trodde absolut att det var värt att lägga pengar på systemet som jag hittat. Leverantören har varit med i gamet ett bra tag, och man får dessutom en egen support, som man kan höra av sig till när som helst. Hmm.

Jag kommer nog sitta med det här bekymret resten av förmiddagen, men sedan måste jag sätta ner foten och bestämma mig! Vem har sagt att det här med att driva företag skulle vara enkelt?

Ikväll blir det nog att belöna sig med lite välförtjänt uppmuntran från radarparet Ben och Jerry.

Pics: 1

2 kommentarer:

  1. Kan man inte få pröva systemet en månad?

    SvaraRadera
  2. Hej fina Mia! Jo visst kan man pröva det gratis en månad - vilket jag redan har gjort. Jag var ju så smart att jag provade det direkt när jag startade företaget, istället för att vänta tills jag fick några kunder...

    SvaraRadera