söndag, februari 05, 2012

7 år

I helgen har jag och min man firat 7 år tillsammans. Vi har firat genom att barrikera oss i lägenheten och enbart ägnat oss åt trevliga tidsfördriv. Halva lördagen spenderade vi exempelvis i badkaret där vi drack champagne, pratade om framtidsdrömmar och försökte summera allt det som vi gjort tillsammans, hur vi har förändrats och vilka vi blivit. Det är omöjligt att säga vilka vi skulle ha varit, utan varandra. Vi har på många sätt vuxit ihop med åren, på andra sätt har jag fått en bättre uppfattning om vem jag är, eftersom det framgår så tydligt i kontrast till Pers personlighet.

Kort sagt, helgen har varit underbar - därav den dåliga uppdateringen här på bloggen. Jag önskar att helgen kunde pågå i all oändlighet, men numer har jag lyxen att arbeta med mitt drömjobb, för att föreverkliga min drömvardag - och det är allt annat än tokigt!


Pics: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar