fredag, februari 10, 2012

Den mest fantastiska känsla

Nu är jag precis hemkommen efter en intervju med en av Gävles främsta ljudtekniker! Han sitter i det fantastiska Atsahuset mitt emot de inte desto mindre fantastiska Gasklockorna (se nedan) här i stan. Han gör regelbundet arbete för P3 live och Aftonbladets webb, bla sköter han Alex Schulman show.

Intervjun tog tre timmar, inklusive foto. Jag är otroligt nöjd med intervjuprocessen, fotoarbetet och intrycket som jag fick av honom. Men framförallt är jag stolt över mig själv. Jag gjorde det! Det här är mitt andra jobb som jag säljer in helt och hållet från en egen idé - som jag dessutom plåtar och redigerar själv.

Detta belönas med en skön kväll i soffan; maken har precis lagat middag och jag ska slänga ihop en kladdkaka lite snabbt. Bättre fredagsmys får man leta efter!


Pics: 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar