tisdag, februari 21, 2012

Ny dag, nya tag

Den här dagen känns redan betydligt bättre än sin föregångare. Saga (vår katt) är pigg och kry som aldrig förr. Jag har fått svar från "sommarjobbschefen" på om mina filer kommit fram som de ska - vilket de hade, deras mail hade bara råkat skicka någon annans personliga brev.. Ärligt talat var det ganska roligt att råka läsa någon annans ansökan, så det gjorde inte så mycket.

Dessvärre känner jag mig inte alls kry; ont i huvudet, ögonen bränner och halsen sticker. Är orolig att jag håller på att bli förkyld, så idag ska jag ta det lugnt. Jag ska ringa två viktiga samtal, gå till biblioteket och hämta mitt usb, samt köpa medicin till Saga. Men sedan bäddar jag nog ner mig i sängen och skriver på mitt manus resten av dagen.

Den här bilden tyckte Per att jag kunde lägga in i mitt CV. Jag tycker det är väldigt svårt att lägga in en bild som speglar allt det jag vill visa en arbetsgivare. Jag kan inte bestämma mig om den här bilden är bra eller inte. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar