torsdag, januari 26, 2012

Välkommen!

God morgon och välkommen till mitt kontor!

För länge sedan, när jag var yngre, brukade jag fundera hur mitt drömjobb skulle vara; vad skulle jag göra om dagarna, hur skulle jag må, vart skulle jag sitta?

Sedan jag startade mitt företag kliver jag upp på morgon, tar på mig mina mysbyxor, kokar lite kaffe och sedan sätter jag mig här, i vår matsal/bibliotek. Och det har blivit ett utomordentligt kontor! Jag hade ingen aning om det när jag var yngre, men det här är precis så jag vill leva; i mysbyxor, med ett tänt ljus och en playlist som spelar musik från Carla Bruni och Mélanie Laurent i bakgrunden. Det här är mitt kontor, det här är mitt drömjobb!



Som ni ser har vi fortfarande en kvarglömd adventsstjärna uppe; vi är som vanligt väldigt dåliga på att ta ner julpyntet, men vilken dag som helst nu åker den ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar