tisdag, mars 27, 2012

Senaste nytt!

Äntligen kan jag avslöja det fantastiska som hänt: jag har nu fått det svart-på-vitt, dvs i kontraktsform, att jag från och med nu i helgen kommer att få börja jobba som redigerare för Newsline! Som om detta inte vore nog är det just DN som ska redigeras! Och förutom helgjobb, har jag blivit lovad sommarjobb i fem veckor! Jag dansar på små moln, klappar mina händer och sjunger (omusikaliska) toner!

Jag är en sådan som inte gärna ropar hej innan jag är över ån, och det här är ett bra exempel på ett sånt tillfälle. Jag ville ha kontraktet i mina händer innan jag vågade tro på att detta var riktigt och sant. Men nu har jag det! Lyckan är stor idag!

Givetvis ska detta även firas. Om en minut ska jag bege mig ut i köket och baka en gigantisk kladdkaka! Bättre sätt att fira vet jag inte!


Ber om ursäkt för den suddiga bilden. Eftersom avtalet skrivs digitalt och jag ännu inte fått mitt papperskopia, så var det här det enda jag kunde göra. Men visst är det fint ändå!

2 kommentarer:

  1. Wow! Grattis! Visste att det skulle gå vägen så bra som du är :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! :) Nu blir jag generad! Men med hårt jobb och lite tur så går det mesta åtminstone framåt.

    SvaraRadera