lördag, mars 03, 2012

Äntligen!

Igår kom min pappa på besök och med sig hade han den här:



Jag har därmed äntligen blivit med skrivare! En laserskrivare dessutom! Jag är upp över öronen lycklig och förälskad i denna fantastiska maskin! Hittills har jag varit tvungen att ta mig till biblioteket när jag måste skriva ut något - det vill säga allt ifrån fakturor, viktiga brev till skatteverket/försäkringskassan samt mina manus. Jag har försökt hålla humöret uppe; jag bor trots allt bara 10 minuter från biblioteket och en utskrift kostar inte mer än en 1 krona. Men sedan jag glömde mitt usb-minne på biblioteket efter just ett sådant ärende, har jag blivit allt mer restriktiv med att gå dit.

Det här löser så många av mina problem! Herregud vad mycket lättare livet blev helt plötsligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar