onsdag, april 04, 2012

Avprickat!

Idag har jag haft en tvättäkta ta-tag-i-tråkiga-saker-dag. Jag har fyllt i en mängd blanketter och fakturor och skyndat iväg och slängt dem på lådan innan posthämtning. Jag har gått på två viktiga möten, arbetat med förlaget och skrivit en presentationstext till vårt nya tillskott som snart kommer publiceras. Det sistnämnda är otroligt spännande och jag är stolt över att få vara en del av den här författarens publicering. Givetvis lägger jag ut mer info när det hela blir officiellt.

Nu på eftermiddagen drog maken även med mig på en välbehövd springtur, varefter jag har skrivet ett otal mail som bland annat berörde mitt redigeringsarbete.

Pjuh, full fart hela dagen med andra ord.
Och nu måste jag nog gå och diska, som det ser ut.
Ingen rast, ingen ro. Men vem behöver det ;)

Här hade jag tänkt bifoga en bild på en av mina faktureringar, men eftersom vi har råkat städa bort kamerasladden så får ni istället se vad jag drömmer om att shoppa, när cashen börjar rulla in på riktigt:






Bara nödvändiga saker med andra ord, hehe ;)

Pics: 1, 2, 3, 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar